«Якщо ти відкрив еліксир вічного життя, запатентуй його відразу ж. Інакше тобі нічого буде залишити спадкоємцям ».
Станіслав Єжи Лєц.
«Сильна марка – це особистість, характер, аура – це «щось», що притягає, як магніт, по-особливому впливає на споживача та приваблює його»
Девід Огілві
ТОРГОВА МАРКА
«Всі знають що це неможливо. Але от приходить невіглас, якому це не відомо - він і робить відкриття »
А. Ейнштейн
Патентування ідей
«Гарно оформлена безглузда пропозиція піде набагато далі, ніж невдало оформлена чудова ідея»
Скотт Адамс
Промисловий дизайн
«Якщо ви мислите ясно, ви і писати будете ясно, якщо ваша думка цінна, буде цінним і ваш твір»
Джек Лондон
Авторське право
винаходів, корисних моделей, ідей, інновацій, нових технологій, конструкцій, оригінальних технічних рішень
* * *
Патент - дуже важливий інструмент маркетингу, оскільки самий необхідний крок під час виходу нової продукції на ринок - це охорона її за допомогою патентування з метою охорони її від незаконного безоплатного копіювання та використання конкурентами. Одночасно патент несе рекламну та інформативну функції, які виконують формула та опис винаходу (корисної моделі, що публікуються після видачі охоронного документу у загальнодоступних джерелах інформації.
Дещо з історії
До першої світової війни Японія була відсталою у промисловому відношенні країною. Ставши на шлях промислового розвитку країни, японці успішно розпочали конкурентну війну з європейцями та американцями, зробивши ставку на всебічне використання новацій.
Закупивши законсервовані та напівзабуті патенти, японці успішно використали те, що вважалося безперспективним та не було використано у США та інших країнах. Наприклад, ліцензію на напівпровідникові тріоди японці дешево купили у американської компанії саме тоді, коли американцям доводилося викидати 95% виготовлених виробів. У короткі строки скоротивши брак до 2% відома зараз японська фірма «Соні» створила перший кишеньковий транзистор, який швидко завоював світовий ринок.
А що таке винахід?
Винахід – нове технічне рішення задачі в будь-якій області економіки, соціального розвитку, культури, науки, техніки, оборони, що дає позитивний ефект. А ось яку думку про це мають винахідники світу:
«Той, хто робить відкриття, бачить те, що бачать усі, і думає те, що нікому не приходить в голову». Альберт Сент-Дьйорді
«Мало щось винайти - потрібно ще, щоб хто-небудь оцінив винахід і хоча б вкрав його». Кароль Іжіковскій
А винаходи знаменитого винахідника телефона, кіно, лампочки накалювання, грамофона Томаса Едісона – це приклад правильного доведення винаходу до комерційного зразка, який може використовуватися широкою публікою. Томас Едісон брав готову сировину і вдосконалював її. "Знайди те, щопотрібно світу і тільки потім приступай до винахідництва". (Томас Алва Едісон)
Ось що про винаходи думають видатні винахідники світу, тому можна зробити висновок, що винахід повинен бути новим, незвичайним, потрібним світу і достатньо простим, щоб його реалізувати.
Основні послуги:
- підготовка та подання заявок на винаходи (корисні моделі) в Україні;
- підготовка та подання заявок на винаходи (корисні моделі) в Росії;
- підготовка та подання заявок на винаходи (корисні моделі) у країнаї СНГ;
- підготовка та подання міжнародних заявок на винаходи (корисні моделі) згідно Договору про патентну кооперацію (РСТ);
- складання та коригування формули винаходу (корисної моделі);
- складання експертних висновків щодо порушення прав на винаходи (корисні моделі).
Додаткові послуги:
- проведення інформаційного пошуку з метою визначення аналогів та прототипу технічного рішення;
- проведення порівняльного аналізу ознак прототипу та винаходу (корисної моделі);
- доопрацювання технічної суті винаходу до узагальнюючого рішення з максимально можливим обсягом правової охорони;
- ведення переписки з патентними відомствами на стадії експертизи заявок;
- оскарження рішень патентних відомств з метою відстоювання інтересів заявника;
- консультації по всьому спектру питань, пов’язаних з отриманням найбільш ефективної і надійної правової охорони ідей, технологій, інноваційних проектів, захисту від незаконного використання винаходів та іновацій;
- консультації щодо доцільності і вибору процедури патентування за кордоном;
- підтримання чинності патентів на винаходи і корисні моделі в Україні і за її межами.
Увага! Ви можете звернутися до нас прямо зараз заповнивши анкету або зателефонувавши по номерах: 0505370992;0956943373; (0372)901579.
знаки для товарів і послуг, логотипи, бренди, товарні знаки, фірмові найменування, слогани, етикетки, назви.
* * *
Не секрет, що дуже часто вартість розкручених торгових марок набагато перевищує вартість матеріальних активів компанії. Систематичний розвиток торгової марки робить споживача психологічно залежним від неї, він менше звертає увагу на ціну товару, часто рекомендує торгову марку іншим споживачам.
Дещо з історії
Наприклад, одна із перших рекламних компаній торгової марки PHILIPS була організована у 1898 р., коли Антон Філіпс для реклами торгової марки використав листівки, які відображували традиційні голландські костюми. Кожна літера назви була надрукована у оточенні електричних лампочок зверху листівки. В кінці 1920-х років написання PHILIPS почало приймати ту форму, яку ми знаємо сьогодні.
В 2014 р. загальна оціночна вартість торгової марки PHILIPS склала 10,27 млрд. доларів США, а сам бренд зайняв 42 місце у списку найкращих світових брендів, який публікується консалтинговою фірмою Interblend.
Бренд – набор символів і асоціацій, що формує в учасників ринку позитивний образ продукції фірми. Бренд орієнтований на людину, її відчуття, смаки, створює у свідомості людей необхідний образ товару фірми. Це складова частина торгової марки.
Торгова марка - використовується для виділення товару серед численних аналогів, що є присутніми одночасно на одному ринку. Торгова марка, зареєстрована фірмою відповідно чинного законодавства, стає власністю фірми і дає власнику виключне право на користування нею.
«Cил
ьна марка - це не тільки висока якість товару чи послуги. Марка володіє ще однією властивістю, яку важко описати словами. Назвіть це особистістю, характером, аурою, атмосферою, п'ятим виміром - як завгодно, але справа в тому, що саме це «щось», яке притягує як магніт, по-особливому впливає на споживача і приваблює його його. » Видатний англійський копірайтер, «батько реклами» Девід Огілві.
Основні послуги
- підготовка та подання заявки на реєстрацію торгової марки в Україні;
- підготовка та подання заявки на реєстрацію торгової марки в Росії і за кордоном;
- підготовка та подання заявки на міжнародну реєстрацію торгової марки за Мадридською системою;
- ведення діловодства по заявкам на знаки для товарів і послуг поданим в Укрпатент і в зарубіжних країнах;
- складання мотивованих відповідей на рішення експертизи.
Додаткові послуги
- розробка торгової марки;
- розробка фірмового стилю;
- продовження терміну дії свідоцтва на товарний знак;
- оскарження реєстрації знаків для товарів і послуг;
- консультації щодо відповідності словесних, зображувальних та інших позначень умовам правової охорони як знаків для товарів і послуг в Україні;
- захист прав на товарний знак у випадках недобросовісної конкуренції.
Увага! Ви можете звернутися до нас прямо зараз заповнивши анкету на сторінці «Контакти» або зателефонувавши по номерах: 0505370992; 0956943373; (0372)901579.
дизайнерські розробки, зовнішній вигляд виробів, упаковки, етикетки, інтер’єр, оригінальна форма чи малюнок, модель одягу
* * *
У 1997 році світова культура відмічала 90-річчя промислового дизайну – унікального направлення, яке виникло на перетині мистецтва і техніки. Дизайн робить продукцію масового виробництва цікавою для споживачів та вигідною для виробників. Постійний розвиток та вдосконалення форми і конфігурації виробів стали у наш час одним із вагомих факторів комерційного успіху підприємства. Водночас все більш широкого розповсюдження набуває копіювання та підробка зовнішнього вигляду виробів. Патенти на промислові зразки використовуються у світовій практиці для ефективного захисту зовнішнього вигляду виробів. Промисловий зразок кваліфікується чинним законодавством як результат творчої діяльності у галузі художнього конструювання, а патенти на промислові зразки – це охоронні документи, що підтверджують ваше право на використання і захист цих результатів. Правова охорона промислового дизайну за допомогою промислових зразків регулює добросовісну конкуренцію та забезпечує ефективні міри на національному та міжнародному рівні по відношенню до «піратських» дій з боку конкурентів.
Дещо з історії
У далекі 50-ті роки Коко Шанель розсміялась, коли побачила, як на ринку точні копії її костюмів продаються по 50 франків. Але через десятиріччя колеги по цеху реагували не так радісно. Наприклад, Джоржіо Армані, який приїхав у Китай на відкриття свого магазину, був дуже здивований, коли побачив у Гонконгу точну копію годинника марки Emporio Armani, яка продавалась всього за 18 євро. «Я також бачив там магазини, які носили назви Giorgio Armani та Emporio Armani, але не мали ніякого відношення до мого бізнесу» - поділився своїми враженнями великий дизайнер.
Основні послуги
- підготовка та подання заявки на промисловий зразок в Україні;
- підготовка та подання заявки на промисловий зразок в Росії та інших зарубіжних країнах;
- міжнародне патентування промислового зразка згідно Гаагської угоди;;
- проведення інформаційного пошуку по інформаційній базі промислових зразків, діючих в Україні;
- проведення інформаційного пошуку по інформаційній базі промислових зразків, діючих в Росії.
Додаткові послуги
- консультації по всьому спектру питань, пов’язаних з отриманням найбільш ефективної і надійної правової охорони Ваших дизайнерських розробок;
- представлення інтересів клієнтів в Українському патентному відомстві як в ході експертизи заявок так і на стадії оскарження рішень і патентів;
- підтримання чинності патентів на промислові зразки;
- консультації з питань порушення прав власника патенту на промисловий зразок.
Увага! Ви можете звернутися до нас прямо зараз заповнивши анкету на сторінці «Контакти» або зателефонувавши по номерах: 0505370992; 0956943373; (0372)901579.
літературні, музичні, художні, фото, відео твори, комп’ютерні програми, сайти, конструкторська і технічна документація
* * *
Авторське право, як частина цивільного законодавства, регулює відносини, пов’язані з використанням творів літератури, науки і мистецтва, у тому числі аудіовізуальних творів, комп’ютерних програм, баз даних та інших творів, які є результатом творчої діяльності, незалежно від їх призначення, способу і форми вираження.
Любий твір як результат творчої діяльності автора стає об’єктом авторського права лише за умови, що він виражений у якій-небудь об’єктивній формі, безпосередньо пов’язаній із можливістю його відтворення
За нормами Закону України «Про авторське право і суміжні права» авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення, іншими словами з моменту появи на світ твору і не потребує спеціальної реєстрації.
Водночас чинним законодавством передбачена можливість державної реєстрації авторських прав на твори, яка є одним із дійових механізмів захисту авторських прав і допомагає у боротьбі з неправомірним використання об’єктів авторських і суміжних прав.
Звернувшись до нас, ви зможете отримати наступні послуги:
- консультації з питань охорони прав на комп׳ютерні програми, бази даних, особистих немайнових і майнових прав авторів та їх правонаступників, пов’язаних із створенням та використанням творів науки, літератури і мистецтва (авторське право), прав виконавців, виробників фонограм та організацій мовлення, доцільності державної реєстрації майнових прав на твір;
- допомогу у реєстрації авторських та суміжних прав, подання відповідних заявок та ведення діловодства по них;
- складання та реєстрація договорів про передачу авторських та суміжних прав та про використання цих прав.
захист від недобросовісної конкуренції, досудове і судове представництво інтересів
* * *
Захист прав
передача прав, ліцензійні договори, авторські договори, франчайзинг
* * *
Жодне підприємство, яке хоче зайняти свою нішу на зовнішньому або внутрішньому ринку технологій, товарів або послуг не зможе прогресивно розвиватися без участі у торгівлі правами на об'єкти інтелектуальної власності.
Торгівля науково-технічними досягненями, винаходами, ноу-хау, промисловими зразками і товарними знаками може здійснюватися практично в усіх сферах діяльності підприємства незалежно від її видів. Зараз у світі діє понад 200 тис. угод про міжнародну передачу технологій. Цікаво, що у свій час Японія, шляхом скупки "законсервоваваних" та напівзабутих патентів змогла використати те, що рахувалося безперспективним і було відкинуте у США та інших промислово-розвинутих країнах і завдяки вмілій патентній політиці за короткий час вийшла на одне із перших місць у світі серед промислово розвинутих країн.
Міжнародна і внутрішня торгівля ліцензіями істотно відрізняється від інших видів зовнішньоекономічних і внутрішніх зв'язків. Багато особливостей мають і самі ліцензійні договори та договори про передачу прав на промислову власність, які значно відрізняються від інших комерційних контрактів.
Звернувшись до нас, Ви зможете отримати наступні послуги:
- консультації щодо і з тактики продажу, придбання і використання прав на інтелектуальну властність при бізнес- плануванні;
- консультації по ліцензійних договорах , розробка ліцензійних договорів про передачу прав на об'єктів промислової власності і реєстрація договорів в компетентних органах;
- консультації по договорах про передачу прав на об'єкти промислової власності, їх розробка та реєстрація в компетентних органах;
23 січня 1849 року виданий патент на машину з виробництва конвертів. Здавалося б, конверт - така проста річ, що тут можна ще винайти. Проте існує маса варіантів, щоб зі звичайного клеєного певним чином аркуша паперу вийшов яскравий «наряд» для послання.
23 січня 1960 року швейцарський інженер, винахідник підводного велосипеда Жак Пікар і лейтенант ВМС США, фахівець-підводник Дон Уолш здійснили в батискафі "Трієст" гранично можливе на Землі глибоководне занурення.
1 июня 1980 года в 6 часов вечера в Атланте (США) начал вещание круглосуточный кабельный канал новостей CNN – Cable News Network. Сегодня передачи CNN смотрят в более чем 200 странах мира около 1 миллиарда человек.
© ELPAT, 2015.
Патентне агентство України